یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
برپایی نمایشگاه کتاب در مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های تهران

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف شناسایی و معرفی آثار معلمان مولف برپا شده‌ است._

جمال حاتمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر اساس فراخوانی که پیشتر اعلام کرده بود در مجموع 650 اثر از 417 معلم مولف دریافت کرد که این آثار دربردارنده پژوهش معلمان مولف در رشته‌های تخصصی است.

وی در ادامه سخنانش گفت: در این نمایشگاه‌ها همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های کمک آموزشی با عنوان «تحلیل محتوا» که توسط معلمان مولف به نگارش درآمده‌اند، عرضه شده‌اند.

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: در هر نمایشگاه کتاب مستقر در مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های استان تهران حدود 25 عنوان کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. 

حاتمیان با بیان این‌که نمایشگاه‌های کتاب مذکور تا پنجشنبه (30 آذر) برپا خواهند بود عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه‌ها حدود 473 پایان‌نامه با موضوع پژوهش در مقطع فوق‌لیسانس و دکترا و همچنین 396 مقاله‌ای که در مجله‌های معتبر منتشر شده‌اند به نمایش درآمده‌اند.

وی افزود: شناسایی معلمان مولف با هدف بهره‌مندی از آن‌ها در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معرفی آثار برتر معلمان مولف برای فراهم کردن زمینه‌های حمایت‌های مادی و معنوی از سوی مسوولان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند. 

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همچنین از تشکیل کانون‌ معلمان مولف در مناطق شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: این اداره تصمیم دارد با تشکیل کانون مذکور، معلمان مولف و پژوهشگر را با هدف انجام فعالیت‌های گروهی و منسجم‌تر گردهم بیاورد.

چهاردانگه، شهر قدس، اسلامشهر، بهارستان 1، بهارستان 2، شهر ری 1، شهر ری 2، پیشوا، ملات، فشافویه، پاکدشت، شهریار، فیروزکوه، قرچک، رباط کریم، کهریزک، جواد آباد، دماوند، رودهن و ورامین اسامی مناطق بیست‌گانه شهرستان‌های استان تهران را  تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط