دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
عضویت نیم‌بهای دانش‌آموزان قروه‌ای در کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه کردستان از عضویت نیم بهای دانش‌آموزان قروه‌ای در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، در ماه‌های آذر و دی خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، جواد عباسی گفت: این اقدام با هدف جذب این قشر آینده‌ساز به کتابخانه‌های عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کتاب‌های غیردرسی در میان آنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان به عنوان قشر تاثیرگذار در آینده کشور امری ضروری است و کتابخانه‌های عمومی به این نکته اساسی توجه دارند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه همچنین از اجرای طرح عضوگیری از خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با کمیته امداد امام خمینی (ره) در این باره انجام شده است.

عباسی اضافه کرد: مذاکراتی نیز برای عضوگیری از افراد عضو در پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان با تخفیف ویژه انجام شده است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه با بیان این‌که اکنون افزون بر ۱۶ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضویت دارند، اضافه کرد: ۴۵ هزار و ۳۱۶ عنوان کتاب در ۵۵ هزار و ۸۳۱ جلد در این کتابخانه‌ها در دسترس عموم قرار داده شده‌اند.

شهرستان قروه با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارای پنج کتابخانه عمومی نهادی و دو کتابخانه عمومی مشارکتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط