چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
44 داستان شیخ بهایی برای کودکان نوشته شد

داستان‌هایی از شیخ بهایی برای کودکان ساده‌نویسی شد. این داستان‌ها در کتاب «۴۴ داستان از شیخ بهایی» گنجانده شده که از سوی انتشارات گوهر اندیشه منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فرج‌زاده، مدیر انتشارات «گوهر اندیشه» گفت: مجموعه «۴۴ داستان از شیخ بهایی» شامل داستان‌هایی از این دانشمند ایرانی است که به قلم مریم لطفعلی برای مخاطب کودک بازنویسی شده است. مخاطب این داستان‌ها کودکان گروه (ج) و (د) هستند.
 
وی افزود: در این کتاب‌ ۴۴ داستان گنجانده شده که در هر کدام از آن‌ها نکته‌ای اخلاقی وجود دارد و با زبانی بسیار ساده برای کودکان و نوجوانان نوشته شده‌اند این داستان‌ها از «کشکول» شیخ بهایی انتخاب شده‌اند و تصویرگری این کتاب نیز به صورت سیاه و سفید است. 

فرج‌زاده درباره کتاب دیگری که به تازگی مراحل آماده‌سازی را طی می‌کند اظهار کرد: «داستان‌های شاهنامه برای نوجوانان» کتابی دیگر است که این روزها مراحل انتشار آن طی می‌شود. در این کتاب داستان‌های شاهنامه برای مخاطب نوجوان به طور کامل ساده‌نویسی شد‌ه‌اند. مریم حقیقی که این ساده‌نویسی را انجام داده، پیش از این ۳۰ جلد از شاهنامه‌ را نیز برای کودکان بازنویسی کرده که تاکنون ۲۴ جلد از آن‌ها منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط