یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
معرفي «ما همه سرباز بودیم» در نشست سربازان جنگ

موسسه نذر فرهنگی، «نخستین نشست صمیمی جمعی از سربازان هشت سال دفاع مقدس» را برگزار می‌کند. در این نشست کتاب «ما همه سرباز بودیم» شامل خاطرات مهدی تجر معرفی می‌شود.-

محمد بداقی، نویسنده به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «نخستین نشست صمیمی جمعی از سربازان هشت سال دفاع مقدس» به کوشش موسسه نذر فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

این عضو موسسه نذر فرهنگی، هدف از برپایی این نشست را افزودن بر توجه مسوولان به سربازان جنگ عنوان کرد و افزود: سه میلیون سرباز در دفاع مقدس شرکت داشته‌اند. در حقیقت اگر بخواهیم نیرو‌های شرکت کننده در دفاع مقدس را به دو گروه تقسیم کنیم، یک ستون این نیروها را گروه سربازان تشکیل می‌دهد. 

وی با اشاره به حضور دو و نیم میلیونی سربازان نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: از تمام نیروهایی که سربازی را به جبهه اعزام کرده‌اند، برای حضور در «نخستین نشست صمیمی جمعی از سربازان هشت سال دفاع مقدس» دعوت کرده‌ایم، اما با توجه به حضور پررنگ سربازان ارتشی، بیشتر میهمانان این نشست سربازان ارتشی خواهند بود. 

بداقی درباره برنامه‌های این نشست توضیح داد: در این همایش کتاب «ما همه سرباز بودیم» در برگیرنده خاطرات مهدی تجر، معرفی خواهد شد و از این جانباز به عنوان یکی از سربازانی که مدتی را هم در اسارت سپری کرده، قدرداني می‌شود. 

وی در پایان با بیان این‌که از امیر داوود کاظمی، رییس سازمان ایثارگران ارتش نیروی زمینی ارتش، سرهنگ مجتبی جعفری، رییس سابق این سازمان و نیز نویسنده کتاب‌های «نبرد‌های ماندگار» و «جهنم تکریت» هم برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌ایم» گفت: «نخستین نشست صمیمی جمعی از سربازان هشت سال دفاع مقدس» ساعت 9 تا 11 پنجشنبه 23 آذرماه سال 1391 در موسسه نذر فرهنگی واقع در بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه حقانی، بوستان آزادگان برگزار می‌شود.

کتاب «ما همه سرباز بودیم» شامل خاطرات مهدی تجر به قلم مرحوم داوود بختیاری‌دانشور‌ از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها