دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
بهترین دلنوشته‌های «ما اهل کوفه نیستیم» جایزه می‌گیرند

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان در پی عبور ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از مسیر این استان، مسابقه دلنوشته‌ها با موضوع «ما اهل کوفه نیستیم» را برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، «تیمور احمدوند» مدیر کل این اداره با اعلام این خبر گفت: طی مراسم استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع)در روزهای یکشنبه و دوشنبه (12 و 13 آذر) تعداد دو هزار برگه مسابقه بین زائران خرم‌آبادی و شهرستان‌های همجوار توزیع شد. کپی این برگه‌ها نیز در این مسابقه قابل پذیرش است.

تیمور احمدوند با بیان این‌که در این مسابقه شهروندان هم‌استانی باید احساس خود را درباره دیدن این ضریح مقدس و سعادت عبور آن از دیار لرستان را بیان کنند، گفت: این اداره کل ضمن اهدای جایزه نفیس به برندگان، بهترین دلنوشته را نیز به صورت عمومی منتشر خواهد کرد.

وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا پایان روز بیست و پنجم آذرماه اعلام کرد و افزود: شهروندان دوستدار کتاب هم‌استانی می‌توانند دلنوشته‌های خود را تا این تاریخ به نزدیک‌ترین کتابخانه‌ی عمومی محل زندگی خود تحویل دهند.

کاروان حامل ضریح جدید بارگاه امام حسین (ع) دیروز(یکشنبه) در میان استقبال پرشور مردم وارد شهر خرم‌آباد شد. این کاروان در طول مسیر 100 کیلومتری بروجرد-خرم‌آباد در چند منطقه برای استفاده معنوی مردم دیگر مناطق استان لرستان توقف کرد که از جمله می‌توان به منطقه چالان‎چولان، زاغه و سه‌راهی دورود اشاره کرد. در این مناطق جمعیت کثیری از مردم شهرها و روستاهای مسیر و همچنین شهرستان‎های شرقی لرستان برای زیارت ضریح بارگاه سید شهیدان اجتماع کرده بودند. کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) امشب در پادگان امام حسین (ع) مستقر می‌شود و امروز(دوشنبه) به سمت آزادراه خرم‌آباد-زال روانه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط