دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کمک نمایندگان مجلس برای افزایش سرانه مطالعه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: افزایش اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه‌های در حال ساخت کتابخانه‌های عمومی استان به ویژه کتابخانه مرکزی، یکی از مطالبات به حق مردم است که توجه بیشتر مسوولان و نمایندگان استان را می‌طلبد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، تیمور احمدوند در بازدید سرزده ابراهیم آقامحمدی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، از این اداره کل ضمن تجلیل از توجه ویژه نمایندگان استان به حوزه‌ کتاب و کتابخوانی گفت: اتمام پروژه‌ در حال ساخت کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، اصلی‌ترین دغدغه اداره کل کتابخانه عمومی لرستان است.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار بود این پروژه در دهه‌ فجر به مردم تحویل داده شود که ما هنوز به این قول امیدواریم و از همه‌ مسوولان و نمایندگان استان می‌خواهیم هر کاری را که از دستشان برمی‌آید، برای تحویل به موقع کتابخانه مرکزی خرم‌آباد انجام دهند.


آقامحمدی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: نمایندگان هم  در خدمت کتابخانه‌هایند و از انجام آن‌چه که از دستشان برمی‌آید، کوتاه نخواهند آمد.

وی ادامه داد: مطالبه‌ حقوق مردم از مسوولان، وظیفه اصلی یک نماینده مجلس است، بنابراین، ما علاوه بر احقاق حقوق اجتماعی و مدنی مردم با حضور در مجلس، به ادارات و سازمان‌ها هم سرکشی می‌کنیم تا اگر کسی کم کار است یا از وظیفه خود غافل مانده، به او تذکر دهیم.

آقامحمدی در پایان گفت: برای تغذیه فکری جامعه باید به گسترش و تجهیز کتابخانه‌های عمومی اهمیت داده شود و این امر را در اولویت کار‌هایمان قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط