دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
راه‌اندازی 4 کتابخانه مشارکتی در فریدن

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فریدن در استان اصفهان گفت: به زودی چهار باب کتابخانه در قالب تفاهمنامه مشارکتی به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان می‌پیوندند.-

محمدرضا روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ اظهار کرد: کتابخانه‌های نهرخلج و آدرگان با 100 متر و کتابخانه ولایت کمیته امداد با 120 متر مساحت در بخش مرکزی داران در قالب کتابخانه مشارکتی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: کتابخانه‌ المهدی(عج) در بخش بوئین و کتابخانه‌ میاندشت شهرستان فریدن نیز به زودی به جمع کتابخانه‌های شهرستان اضافه می‌شوند.

روستایی با اشاره به مذاکره انجام شده با شهرداری، گفت: چندی پیش با شهرداری تعاملاتی را برای پیوستن چهار باب کتابخانه دیگر به اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان شروع کردیم که همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی، راهکاری است تا با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف استانی مجموع کتابخانه‌ها افزایش داده شود.

به گفته روستایی، اکنون در شهرستان فریدن چهار باب کتابخانه عمومی فعالند و دو هزار و 600 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند. همچنین حدود 43 هزار و 500 نسخه کتاب در کتابخانه‌های شهرستان فریدن قرار داده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط