سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
نگارش «رویکرد مدیریتی به رهبری امام خمینی(ره)» به پایان رسید

مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از پایان یافتن نگارش کتابی با عنوان «رویکرد مدیریتی به رهبری امام خمینی(ره)» خبر داد.-

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پیروز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این‌باره عنوان کرد: این کتاب مباحث علمی و نظریه‌های مختلف مطرح شده در باب رهبری را عنوان می‌کند و به مولفه‌ها و عناصر رهبری امام خمینی(ره) می‌پردازد.

وی با یادآوری این که این اثر به ارکان و عناصر رهبری امام خمینی(ره) می‌پردازد، گفت: اساس این کتاب در سه بخش طرح‌ریزی شده است. مبانی رهبری حضرت امام(ره) نخستین بخش را تشکیل می‌دهد. اصول مدیریت امام خمینی(ره) و شیوه رهبری ایشان به ترتیب فصول بعدی این اثر را می‌سازند.

پیروز درباره روند تالیف کتابش توضیح داد: در نخستین بخش با ذکر معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی و جهان‌شناسی امام خمینی(ره) مبانی مدیریتی ایشان تشریح می‌شود. از میان این مباحث به اصول مدیریتی ایشان می‌رسیم و در نهایت به استخراج شیوه مدیریتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پی‌خواهیم برد. 

وی مخاطبان کتابش را اغلب افرادی دانست که علاقه‌مند به مباحث مدیریتی‌ و رهبری امام خمینی(ره) هستند و افزود: دانشجویان رشته مدیریت و مدیران سازمان‌ها نیز برای آگاهی از سبک مدیریتی امام خمینی(ره) می‌توانند از مضامین این کتاب بهره‌مند شوند.

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تا چند هفته دیگر این اثر را منتشر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها