شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
جشن پرواز بادکنک‌ها‌ در شهرستان ریگان

مسوول کتابخانه‌های شهرستان ریگان در استان کرمان از انجام جشن پرواز بادکنک‌‌های کتابخانه‌ها بر فراز شن‌های بادی این شهرستان در هفته کتاب خبر داد.-

ولی‌اله موسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که اداره کتابخانه‌های شهرستان ریگان مشغول تهیه طرح‌های جذاب برای ارایه در هفته کتاب است، افزود: یکی از برنامه‌های ما برپایی جشن پرواز بادکنک‌ها در شن‌های بادی این شهرستان است که در این هفته طی مراسمی با حضور مردم، بادکنک‌ها راهی آسمان می‌شوند. 

موسی‌زاده اظهار کرد: همه برنامه‌های هفته کتاب مطابق ابلاغیه‌ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شوند و تنها کاری که ما می‌کنیم، تطبیق ایده‌هایمان با برنامه ابلاغی است. 

وی گفت: قرار است که روز نخست از هفته کتاب را با نواختن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان ریگان شروع کنیم. 

موسی‌زاده با یادآوری نقش و اهمیت کتابخانه‌ها در ترویج کتاب و کتابخوانی بیان کرد: ما در اداره کتابخانه‌های شهرستان ریگان برای معرفی کتابخانه‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنیم. 

وی در ادامه به یکی از مشکلات این کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: بزرگترین مشکلی که ما داریم، استیجاری بودن مکان کتابخانه‌مان است چون احساس بلاتکلیفی داریم. 

مسوول کتابخانه‌های شهرستان ریگان گفت: منابع کتابخانه‌های ما کاملند و همچنین مراجعه‌کننده زیادی داریم و چنان‌چه کتابخانه ثابتی داشته باشیم، مطمئنم بر تعداد اعضای کتابخانه‌ ما افزوده می‌شود. 

هفته کتاب 20 تا 27 آبان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط