چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷
اجرای طرح اهدای کتاب در حاشیه نمایشگاه کتاب ایلام

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در دومین روز برگزاری هشتمین نمایشگاه استانی کتاب ایلام با اشاره به برنامه‌های این اداره گفت: طرح اهدای کتاب هر روز در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با مشارکت مردم و سازمان‌ها اجرا می‌شود.-

مرتضی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این طرح مردم می‌توانند کتاب‌های شخصی خود را که نیازی به آن ندارند، به اداره کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا به کتابخانه مناطق محروم ارسال شود.

وی افزود: برنامه‌های متعددی در حاشیه نمایشگاه ایلام پیش‌بینی شده‌اند که عضویت رایگان افراد علاقه‌مند به حوزه کتابخوانی، یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.

محمدزاده معرفی خدمات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام را یکی دیگر از این برنامه‌ها معرفی کرد و گفت: معرفی طرح کتاب من، سایت کتابخوانان حرفه‌ای، مسابقات کتابخوانی، ایستگاه‌های مطالعه و ... در این غرفه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: کانون‌های ادبی کتابخانه‌های استان نیز نشست‌های متنوع ادبی را شامل شب شعر و نقد کتاب را برای این نمایشگاه پیش‌بینی کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام یادآور شد: با توجه به تخفیف‌هایی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که شامل20 درصد بن کارت خرید و 20 درصد از سوی ناشر است، پیش‌بینی می‌شود بازدیدکنندگان استقبال خوبی از نمایشگاه داشته باشند.

اکنون در استان ایلام 49 باب کتابخانه شامل 29 باب کتابخانه نهادی و 20 باب کتابخانه مشارکتی فعالند.

نمایشگاه کتاب استانی ایلام عصر دیروز(سه‌شنبه) فعالیت خود را آغاز کرد و تا دوشنبه (اول آبان) هر روز از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 22 برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط