پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
قراچه‌داغی رازهای شادمانی زنان را به کتابفروشی‌ها ‌فرستاد

مهدی قراچه‌داغی ترجمه چند اثر روانشناسی را به پایان رسانده است و این در حالی است که ماه گذشته اثر جدیدی درباره مسایل روانشناسی زنان با ترجمه وی منتشر شد. این کتاب «آنچه زنان شادمان می‌دانند» نام دارد._

مهدی قراچه‌داغی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از به پایان رسیدن چندین کتاب جدید روانشناسی خبر داد و گفت: این کتا‌ب‌ها در ماه‌های آینده منتشر می‌شوند.

این مترجم افزود: آخرین کتابی که از من منتشر شده به مسایل و مشکلات زنان می‌پردازد و «آنچه زنان شادمان می‌دانند» نام دارد.

قراچه‌داغی در توضیح این کتاب گفت: نویسنده در این کتاب با توجه به روحیه خانم‌ها به مساله شادی می‌پردازد و از دیدگاهی روانشناسانه به بررسی مسایلی می‌پردازد که سبب ایجاد مشکلات روحی در خانم‌ها می‌شود.

وی افزود: این کتاب درباره روانشناسی مثبت‌اندیشی و مسایل مربوط به کمال‌طلبی است و باورهای زنان امروز را مطرح می‌کند. در واقع به مخاطبان این کتاب راه حل‌هایی برای کنار آمدن با فشارهای بیرون از منزل پیشنهاد می‌شود و زنان می‌توانند با حرفه‌هایی که امکان پیشرفت بیشتری در آن‌ها دارند آشنا شوند.

به گفته قراچه‌داغی، این کتاب 250 صفحه‌ای به زنان کمک می‌کند بر مشکلاتی که پیش از این سبب می‌شد شادمانی از آن‌ها گرفته شود غلبه کنند و به جنبه‌های مثبت زندگی بیندیشند.

نسخه اصلی کتاب به قلم دان بیکر و کتی گرینبرگ و اینا یالوف در سال 2007 منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها