سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کتاب «اقتصاد موسیقی» در سرای اهل قلم نقد می‌شود

کتاب «اقتصاد موسیقی» نوشته محمدرضا آزاده‌فر چهارشنبه پنجم مهر در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود. این کتاب نخستین کتاب منتشر شده در زمینه اقتصاد موسیقی در ایران است.-

به گزاش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سرای اهل قلم، چهارشنبه پنجم مهرماه  از ساعت 16 تا 18 کتاب «اقتصاد موسیقی» نوشته دکتر محمدرضا آزاده‌فر با حضور دکتر ساسان فاطمی، دکتر میثم موسایی، حامد الماسی و نویسنده کتاب در سرای اهل قلم بررسی و نقد می‌شود. 

کتاب «اقتصاد موسیقی» نوشته دکتر محمدرضا آزاده‌فر را پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 522 صفحه و با قیمت هفت هزار تومان منتشر کرده است. این کتاب با عنوان «Iranian Music Marketing» در سایت آمازون هم عرضه شده است.

محمدرضا آزاده‌فر دکترای موسیقی دارد و ‌اکنون مدیر دانشکده موسیقی دانشگاه هنر است. از دیگر تالیفات آزاده‌فر می‌توان به «ساختار ریتمیک موسیقی ایرانی» و «حماسه و موسیقی» اشاره کرد. 

ساسان فاطمی، محقق و پژوهشگر موسیقی و استاد موسیقی دانشگاه تهران، دکترای اتنوموزیکولوژی (قوم‌موسیقی‌شناسی) از پاریس دارد. 

از  کتاب‌های منتشر شده به قلم فاطمی می‌‌توان به کتاب‌های «موسیقی و زندگی موسیقایی مازندران»، «مساله تغییرات» و «ریتم کودکانه در ایران، پژوهشی پیرامون وزن شعر عامیانه فارسی» اشاره کرد. 

میثم موسایی دکترای اقتصاد از دانشگاه تربیت مدرس دارد و هم‌اکنون در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مشغول به تدریس است. «دين، توسعه و فرهنگ»، «اقتصاد فرهنگ»، «فرهنگ تجارت»، «اسلام و فرهنگ توسعه اقتصادی» و «تاريخ تجارت در عهد قاجار و پهلوی» نام برخی از کتاب‌های منتشر شده میثم موسایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط