یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
عضویت نیم‌بهای دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه‌های بوکان

رییس اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی از عضویت نیم‌بهای دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه‌های این شهرستان در مهر ماه خبر داد.-

 خالد یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به عضویت نیم‌بهای دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه‌های این شهرستان عنوان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس به مدت یک هفته (8 تا 14 مهرماه) مدارس و دانشگاه‌های شهرستان بوکان می‌توانند از این طرح ویژه عضویت استفاده کنند.

وی درباره برنامه‌های ویژه مسابقه‌های کتابخوانی در کتابخانه‌های شهرستان بوکان نیز گفت: مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین با عناوین کتاب‌های «همه چیز درباره جنگ»،« نخل‌ها وآدم‌ها»، «موسل»، «گردان قاطر‌چی‌ها» از ابتدای شهریور آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد. 

رییس اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان بوکان با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان این مسابقه‌های کتابخوانی در نیمه ‌دوم مهر‌ماه اظهار کرد: مسابقه‌های آنلاین کتابخوانی با عناوین ذکر شده در کتابخانه‌های این شهرستان 30 نفر برگزیده خواهند داشت. فراخوان این مسابقات نیز اواخر مرداد ماه اعلام شد.

یوسفی درباره گزینش و انتخاب منابع مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین در سطح کتابخانه‌های این شهرستان افزود: امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های کشور منابع مورد نیاز مسابقه‌های کتابخوانی آنلاین را انتخاب و بر اساس نیاز به کتابخانه‌های شهرستانی ارسال می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط