یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
ویرایش جدید «بیماری‌های کبد و مجاری صفراوی» هاریسون منتشر شد

ویرایش سال 2012 کتاب «بیماری‌های کبد و مجاری صفراوی» هاریسون با ترجمه آرزو شاهمرادی منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روش برخورد با بیمار مبتلا به بیماری کبدی، ارزیابی عملکرد کبد، هپاتیت حاد ویروسی، هپاتیت سمی و دارویی، هپاتیت مزمن، بیماری‌های کبدی ناشی از مصرف الکل، سیروز و عواقب آن، بیماری‌های ژنتیک، متابولیک و ارتشاحی، پیوند کبد، بیماری‌های کیسه صفرا و مجاری صفراوی، رویکرد به فرد دچار بیماری پانکراس و پانکراتیت حاد و مزمن از مباحثی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

دکتر آرزو شاهمرادی، مترجم این کتاب، درباره موضوعاتی که در ویرایش جدید کتاب تغییر کرده‌اند گفت: مباحث دارویی مربوط به این بیماری در ویرایش سال 2012 تغییرات زیادی کرده و حدود 80 درصد فصل اختصاص یافته به پانکراس متفاوت شده است. تغییرات در بخش‌های دیگر تقریبا جزیی بوده و کلیت فصل‌ها تغییر نکرده است.

وی با اشاره به مرجع بودن کتاب هاریسون توضیح داد: متن کتاب هاریسون روان است و دسته‌بندی مطالب کمک زیادی به مخاطب کتاب می‌کند تا بتواند مطلب موردنظر خود را در کتاب ساده‌تر بیابد. از سوی دیگر مخاطبان در هر سطحی از پزشکی باشند می‌توانند از کتاب به عنوان مرجع استفاده کنند.

این کتاب ترجمه چاپ هجدهم از کتاب مرجع هاریسون است. کتاب هاریسون از کتاب‌های مرجع دانشگاهی در سطح دنیاست و برای تشریح بیماری‌های مختلف داخلی تدوین شده است.

کتاب «بیماری‌های کبد و مجاری صفراوی» هاریسون با ترجمه آرزو شاهمرادی در 210 صفحه، با شمارگان سه هزار نسخه و به بهای 9 هزار و 800 تومان از سوی نشر تیمورزاده و طبیب روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها