سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
اهداي عهدنامه مالک اشتر به طلاب حوزه‌هاي علميه خواهران در قم

مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در قم کتاب «آيين زمامداران آسماني، عهدنامه حضرت علي(ع) با مالک اشتر» را به طلاب حوزه‌هاي علميه خواهران اهدا کرد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، احمد شايانفر مسوول اداره چاپ و تامين کتب حوزه‌هاي علميه خواهران در این باره گفت: قالب و محتواي اين کتاب شامل کلام شريف امير مومنان(ع) در زمينه جامعه‌شناسي، مردم‌شناسي، اقتصاد، فرهنگ و عدالت اجتماعي و ... است.

وي با اشاره به ارسال عهدنامه مالک اشتر به مديريت‌هاي استاني حوزه‌هاي علميه خواهران ادامه داد: اين کتاب همزمان با آغاز سال تحصيلي از سوي مديريت‌هاي استاني حوزه‌هاي علميه خواهران به طلاب، استادان، کارکنان مديريت‌هاي استاني و کارکنان مدارس علميه اهدا و به آنان توصيه مي‌شود نسبت به مطالعه جامع و دقيق اين اثر ارزشمند و ذي‌قيمت اهتمام لازم را انجام دهند.

مسوول اداره چاپ و تامين کتب حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به اين‌که عهدنامه حضرت علي(ع) با مالک اشتر در شمارگان 50 هزار نسخه از سوي مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران به چاپ رسيده، اضافه کرد: اين اثر در 132 صفحه خشتي با ترجمه فارسي عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط