سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
تقویت منابع كتابخانه‌هاي زندان‌های ایلام

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان ايلام با اشاره به لزوم تقویت منابع کتابخانه‌های زندان‌های ایلام گفت: اکنون پنج باب كتابخانه مشاركتي در زندان‌هاي استان به صورت مشاركتي فعالیت می‌کنند و به زودی منابع آن‌ها تقويت مي‌شوند.-

مرتضی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بيش از 16 هزار نسخه در كتابخانه‌هاي مشاركتي زندان‌هاي استان موجودند و حدود یک هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

وی افزود: تجهيز و راه‌اندازي كتابخانه در اين مكان‌ها با هدف تامين و غني‌ کردن اوقات فراغت و تقويت بنيه علمي و مذهبي زندانيان انجام شده است.

محمدزاده با بیان این‌که انجام فعاليت‌هاي فرهنگي در زندان‌ها، نقش اساسي و مهمي برای زندانیان دارد، گفت: این اقدام می‌تواند در بازگشت به زندگي اجتماعي و بازپروري شخصيت زندانيان نقش مهمی ايفا كند و يكي از اقدامات مؤثر در این باره، گسترش فرهنگي مطالعه و كتابخواني است.

وی با اشاره به همكاري اداره كل زندان‌هاي استان برای توجه به مقوله كتاب و كتابخواني در بين زندانيان گفت: اداره كل زندان‌ها با برگزاري مسابقات كتابخواني و فعاليت‌هاي فرهنگي در بين زندانيان توجه خوبی به حوزه کتاب و کتابخوانی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط