شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
روایتی از زندگانی علما در «باغ آفتاب»

بیژن شهرامی مجموعه 10 جلدی «باغ آفتاب» را در نوبت نشر دارد. او در این کتاب به روایت داستان‌هایی از زندگانی علما و مراجع تقلید می‌پردازد.-

این مولف حوزه اخلاق و دین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این مجموعه که قرار است تا پایان سال جاری از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شود، داستان‌هایی از زندگانی بزرگان و مراجع را برای الگوسازی اخلاقی ویژه نوجوان دربر دارد.

وی بیان زندگینامه افرادی مانند آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله گلپایگانی، آیت‌الله مرعشی‌نجفی، شیخ عبدالکریم حائری و امام خمینی(ره) را از  مضامین «باغ آفتاب» یاد کرد و گفت: این مجموعه را با صرف زمانی نزدیک به یک سال در هشت جلد نوشته بودم اما با پیشنهاد ناشر قرار شد کتاب «خانه علما» را که پیش از این تالیف کرده بودم نیز به این مجموعه افزوده کنم، از این رو مقدمات نشر این مجموعه در قالب 10 جلد فراهم شد. 

نویسنده کتاب «ادب آداب دارد» بیان داستان‌هایی از بزرگان دین را به تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه ندانست و گفت: گرفتن درس زندگی و آداب اجتماعی و دینی از این روایت‌ها مهم است.

شهرامی کتاب دیگری با عنوان «طیبه، دختر کنگاور» را نیز در آستانه نشر دارد. وی در این کتاب به بیان ماجرای زندگی تنها بانوی شهید شهرستان کنگاور در جریان انقلاب اسلامی می‌پردازد. قرار است این کتاب را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها