چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

ریچارد فورد، نویسنده آمریکایی در گفت وگویی با نشریه زوددویچن سایتونگ گفت نگران افراطی گرایی سیاسی در کشورش است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، این نویسنده 68 ساله در این مصاحبه گفت: دیگر نمی توان فضای سرشار از نفرت و بیزاری حاکم بر کشور آمریکا را تحمل کرد. این نویسنده دلیل این مساله را در نژادپرستی های راستگرایان و نفرت آن ها از باراک اوباما رییس جمهور وقت می بیند. 

فورد در ادامه این گفت وگو افزود: راست گرایان این مساله را انکار می کنند ولی پر واضح است که حقیقت همین است. آن ها از باراک اوباما نخستین رییس جمهور آفریقایی - آمریکایی این کشور بیزارند و افراطی گری شدیدی در طیف راستگرایان وجود دارد. راستگرایان آمریکایی تا به حال چنین موضع خشونت آمیزی در برابر واشنگتن اتخاذ نکرده بود.
 
ریچارد فورد متولد 16 فوریه 1944 در می سی سی پی است. او سال 1996 برای رمان «روز استقلال» جوایز پولیتزر و قلم فاکنر را برد. داستان های این نویسنده آمریکایی بیش از همه در نشریات نیویورکر و اسکوییر منتشر شده است. شمار بسیاری از داستان های او در شهر مونتانا جایی که او تابستان های بسیاری را در آن سپری کرده روایت می شود.

نسخه های آلمانی آثار فورد در انتشاراتی های روولت، اس.فیشر و برلین منتشر شده است. تازه ترین رمان این نویسنده با نام «دره کوچک» 27 اوت (6 شهریور) منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها