شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
«بازی های گرسنگی» از «هری پاتر» پیشی گرفت

طبق آمار سایت آمازون، سه گانه «بازی‌های گرسنگی» با پیشی گرفتن از مجموعه داستان‌های هری پاتر، صدر جدول فروش کتاب های آنلاین و چاپی را از آن خود کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از وال استریت ژورنال، این درحالی اتفاق می افتد که «بازی های گرسنگی» به قلم «سوزان کالینز» سه جلدی است ولی مجموعه کتاب های «هری پاتر»، هفت جلدی است.
 
به گفته «سارا نلسون» دبیر سایت آمازون، وقتی «بازی های گرسنگی» در مدت کوتاه چهار سال حضور در بازار نشر به این موفقیت بزرگ دست می یابد، نشانه ای دقیق برای محبوبیت کتاب است. از آنجا که هم نسخه چاپی و هم الکترونیک این اثر، پرفروش شد این مساله نشان می دهد میزان مطالعه کتاب های آنلاین در چهار سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار بوده است.

به گفته این مسوول، کتاب «بازی های گرسنگی» در کتابخانه کیندل نیز بالاترین آمار به امانت گرفتن کتاب را به خود اختصاص داده است. البته لازم به یادآوری است که دارندگان کتابخوان های کیندل می توانند کتاب‌های سه گانه «بازی های گرسنگی» و هفتگانه «هری پاتر» را به رایگان به امانت بگیرند.

سایت آمازون از فروش اینترنتی کتاب پا را فراتر گذاشته و در بخش های تبلت، مراکز اطلاعات و مراکز ارسال کتاب نیز در حال حاضر فعال شده است، ولی مسوولان آن از میزان درآمد خود چندان راضی نیستند.

در ماه گذشته سایت آمازون با وجود هزینه بالا در بخش های مختلف با افت درآمد و کاهش سود ناخالص مواجه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها