دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
چهارمین جلسه کارگروه نهضت مطالعه مفید دانش‌آموزی

چهارمین جلسه کارگروه آموزشی و پژوهشی نهضت مطالعه مفید فردا (24 مرداد) با هدف ارایه و بررسی طرح «پیک دانش» وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چهارمین جلسه کارگروه آموزشی و پژوهشی نهضت مطالعه مفید با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش، نهاد کتابخانه‌های عمومی، صدا و سیما، وزارت علوم، کانون فرهنگی مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

به گفته عبدالکریم رستمی، رییس اداره فرهنگی سیاسی وزارت آموزش و پرورش، افراد حاضر در اين جلسه، طرح‌ها و گزارش‌هاي سازمان ويژه خود در حوزه تقويت و ترويج فرهنگ كتابخواني را در ميان دانش‌آموزان ارايه مي‌كنند. اين گزارش‌ها با هدف بررسي و مطالعه به دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارسال مي‌شوند تا راهكارهاي عملياتي و اجرا كردن آن‌ها در مدارس توسط كارشناس‌ها ارايه شوند.

«پیک دانش» از جمله طرح‌هایی است که معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش با هدف ارتقای سرانه مطالعه در میان دانش‌آموزان در راستای ترویج نهضت مطالعه مفید در نظام آموزش و پرورش ارایه کرده است. جزییات این طرح و چگونگی اجرای آن در مدارس فردا در جلسه مذکور بررسی خواهند شد.

چهارمین جلسه کارگروه آموزشی و پژوهشی نهضت مطالعه مفید سه‌شنبه (24 مرداد) از ساعت 11 تا 13 در محل دبیرخانه کمیته دايمی نهضت مطالعه مفید به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان زرتشت، کوچه کامبیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط