یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

تازه‌ترین رمان منتشر شده ایزابل آلنده با عنوان «دفتر خاطرات مایا» در بدو انتشار عنوان نهمین رمان پرفروش هفته را کسب کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، این رمان 444 صفحه ای را سونیا بکر به زبان آلمانی برگردان و انتشارات سورکمپ آن را منتشر کرده است.
 
مایا قهرمان 19 ساله این رمان در شرایط بدی به سر می‌برد. او از زندگی اسفبارش در لاس وگاس، از مواد مخدر، پلیس و یک باند جنایتکار در حال گریز است و از این رو به کمک مادربزرگ مهربانش موفق می‌شود تا به یک جزیره دورافتاده در جنوب شیلی برود. او در این جزیره ساده با ساکنان بومی آن رفته رفته رد خانواده‌اش را که با تاریخچه این سرزمین ارتباطی تنگاتنگ دارد پیدا می‌کند و به این ترتیب بزرگترین ماجراجویی زندگی‌اش آغاز می‌شود. 

ایزابل آلنده داستان زن جوانی را روایت می‌کند که زیبایی های زندگی را کشف می کند و پس از کشف، زندگی گذشته‌اش تهدیدی برای از دست رفتن مجدد این زیبایی‌هاست.
 
ایزابل آلنده 2 آگوست 1942 (12 مرداد) به عنوان دختر یک زوج دیپلمات شیلیایی در لیما متولد شد.او یکی از پرمخاطب‌ترین نویسندگان زن جهان است. وی در سال 1982 با رمان «خانه ارواح» در جهان به شهرت رسید. «دختر بخت» و «سرزمین ساختگی من» از دیگر رمان های پرفروش این نویسنده است. 

اما در هفته ای که سپری شد مکان های نخست تا انتهایی جدول در اختیار رمان های «100 ساله‌ای که از پنجره صعود کرد و ناپدید شد» به قلم یوناس یوناسون، «اوضاع و احوال بریتانی» نوشته ژان لوک بانالک، «زن‌هایی که او شناخت» به قلم مایکل هیورت و هانس رزنفلت، «سفر زیارتی باورنکردنی هارولد فرای» اثر راشل جویس، «عشق خطرناک» ،«خشم آتشین»، «بازی مرگبار» اثر سوزان کالینز، «رقص با اژدهاها» نوشته جورج آر.آر.مارتین، «دفتر خاطرات مایا» اثر ایزابل آلنده و «خانه الفبا» نوشته جوسی آدلر اولسن بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها