شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
عرضه چهار کتاب جدید از بیانات مقام معظم رهبری

«درس‌های عاشورا»، «مراسم شب شعر در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای»، «مدح خورشید» و «جامی زخمخانه دل» چهار کتاب جدید از بیانات مقام معظم رهبری هستند که در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده‌اند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، كتاب «جامی زخمخانه دل» پاسخ‌ها به مطروحه مقام معظم رهبری درباره جانبازان است. جانبازان با فضیلت‌تر از شهیدان، جانبازان شهیدان زنده، جانبازان نعمت خداوند، روز جانباز یکی از روزهای برجسته نظام، جانبازان هم رتبه شهدا، از جمله سر فصل‌های این اثر هستند. 

«درس‌های عاشورا» كه گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری درباره جاودانگی درس‌های عاشوراست نيز در 259 صفحه با شمارگان 5 هزار نسخه و بهای 85 هزار ریال از سوي انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است. پیام‌های متنوع وقایع دوران امام حسین(ع)، عاشورا صحنه کامل زندگی، فراوانی درس‌های عاشورا، پیام امام حسین(ع) برای همه تاریخ و درس‌های عاشورا درسی جاودان، از جمله بخش‌های این کتابند. 

همچنین امام حسین(ع) الگوی زنده درخشان، امر به معروف و نهی از منکر، حرمت ذلت‌پذیری و پرهیز از مصلحت اندیشی ناصحیح ديگر موضوع‌هايي‌اند که در این اثر به آن‌ها پرداخته شده است. 

«مراسم شب شعر در حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای» عنوان کتابی از سروده‌های شاعران معاصر از جمله غلامعلی حداد عادل، علیرضا قزوه، علی معلم، سید علی موسوی گرمارودی و یوسف علی میرشکاک و جمعی دیگر از شاعران جوان در سال 1389 همزمان با ماه مبارک رمضان و در دیدار این شاعران با رهبر فرزانه انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) است. 

كتاب «مدح خورشید» كه گزیده‌ای از خاطرات رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت امام خمینی(ره) است نيز با شمارگان 10 هزار نسخه  و بهای 45 هزار ریال در 130 صفحه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ نخست رسیده است و در اين دوره از نمايشگاه قرآن كريم به علاقه‌مندان عرضه مي‌شود. 

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 24 مرداد در مصلای امام‌خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها