دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
رضایی: بخش بازرگانی کانون کتاب برای فروش منتشر می‌کند

مدیرعامل کانون با تاکید بر نگاه غیربازرگانی به تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار کتاب‌‌‌های موردپسند بخش بازرگانی برای فروش خبر داد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدصادق رضایی در جمع اعضای شوراهای تخصصی انتشارات و سینمایی کانون ضمن تشکر از نویسندگان، تصویرگران، فیلم‌سازان و هنرمندان تاکید کرد: از این به بعد اگر نماینده امور بازرگانی که در شوراهای انتشارات کانون عضویت دارد، کتابی را بپسندد آن کتاب برای بخش بازرگانی به منظور فروش منتشر می‌شود،در غیر این‌صورت تمامی عناوین کتاب‌ها برای مراکز فرهنگی هنری تولید و منتشر خواهد شد. 

رضایی در عین حال تصریح کرد: هر آن‌چه در معاونت تولید به عنوان کار یا اثر اعم از کتاب، فیلم، سرگرمی، عروسک و انیمیشن تولید می‌شود نشانه و هدف‌گذاری آن برای ارسال به 1000 مرکز فرهنگی هنری و آموزشی کانون است و بزرگ‌ترین خریدار کانون خودِ کانون به شمار می‌رود. 

وی در ادامه، معاونت تولید را یک مجموعه مثبت و تاثیرگذار در کانون دانست و گفت: در سفرهایی که معاون تولید به همراه مدیران و کارشناسان به استان‌های مختلف کشور داشته اند به این مطلب رسیدند که مراکز فرهنگی و هنری، اصل و اساس کانون هستند. 

مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد این سفرها برای این معاونت و مراکز فرهنگی هنری کانون عالمانه و تأثیرگذار بود که حاصل آن آماده شدن 3 عنوان کتاب با عنوان «ر‌ه‌آورد بازدیدهای استانی» است. 

علی گنج‌کریمی،معاون تولید کانون در این نشست اظهار امیدواری کرد که فرصت‌های مناسبی برای بیان نظرات نویسندگان، فیلم‌سازان و هنرمندان درباره حوزه تخصصی تولید فراهم شود. 

معاون تولید با قدردانی از هنرمندانی که وقت زیادی برای حوزه تولید در این شوراها گذاشته‌اند گفت: امیدوارم  در ادامه راه هم شاهد همراهی شما باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها