یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
معرفی کتاب در ایبنا را به صدا ‌و سیما ترجیح می‌دهم

مدیرانتشارات عظیمی در استان کرمان گفت: ترجیح می‌دهم کتاب‌هایم توسط خبرگزاری کتاب معرفی شوند و صدا ‌و سیما را به‌دلیل تبعیضی که قایل می‌شود، در این حوزه قبول ندارم.-

منصور عظیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره نحوه اطلاع‌رسانی کتاب‌های منتشر شده‌اش اظهار کرد: به‌تجربه متوجه شده‌ام که خبرگزاری کتاب محل مناسب‌تری برای معرفی کتاب‌هایم است و صدا ‌و سیما برای تبلیغ کتابخوانی یا ترویج فضای فرهنگی قرائت کتاب خوب است و به‌ درد معرفی کتاب نمی‌خورد.

عظیمی افزود: هفته گذشته به پیشنهاد همکاران و برخلاف میلم 10 جلد کتاب را با عنوان‌های متفاوت به صدا و سیمای کرمان دادم و آن‌ها فقط یک ‌جلد را آن ‌هم در یک زمان نامناسب معرفی کردند.

مدیر موسسه انتشاراتی عظیمی گفت: معرفی کتاب از طریق صدا و سیما معضلات زیادی را به‌همراه دارد. به عنوان مثال، نامی از ناشر گفته نمی‌شود یا به‌طور سلیقه‌ای با موضوع کتاب برخورد می‌شود و گاهی آنچه مجری می‌گوید، با آنچه نویسنده نوشته است، از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

عظیمی عنوان کرد: با توجه به‌گرانی کاغذ و رکود خرید و فروش کتاب، ما ناشران شهرستانی امیدواریم تا مسوولان فرهنگی در سراسر کشور به مشکلات حوزه چاپ ‌و نشر اهمیت ویژه‌ای بدهند و همچنین از خبرگزاری کتاب توقع داریم که صدای ما را به‌گوش مسوولان مربوطه برسانند تا بتوانند تصمیم‌های موثر و راه‌گشایی اتخاذ کنند. 

 امسال کتاب‌های دیوان امینه کرمانی، زمزمه عشق، شور یار و 11 اثر دیگر توسط موسسه انتشاراتی عظیمی به‌چاپ رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط