چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
تمديد مهلت شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

مهلت شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی تا 10 شهریور ماه خبر داد. پیش از این، 15 مرداد آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه اعلام شده بود.-

مسوول دبیرخانه جشنواره رضوی در استان البرز با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این مسابقه در حاشیه دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود و با توجه به استقبال مخاطبان تمدید شده است.

سیده مریم شفیعی افزود: این جشنواره برای دومین سال متوالی توسط استان البرز به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي، گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي هنري و مذهبي و مرتبط با سيره ائمه معصومان به ويژه امام رضا(ع) و گراميداشت توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي هنري در زمينه سيره، شخصيت و معارف امام رضا(عليه‌السلام) و كمك به انتشار گسترده اين آثار، از جمله اهداف جشنواره به شمار می‌آیند.

شفیعی با بیان این‌که دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی امسال علاوه بر بخش ملی در بخش بین‌الملل نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقه از کتاب «خورشید دو آسمان» نوشته حاج صادق رزاقی، از نویسندگان علوی استان البرز، برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که کتاب «خورشید دو آسمان» تاکنون در شمارگان چهار هزار نسخه چاپ شده است، یادآور شد: این کتاب علاوه بر زبان فارسی به زودی به دو زبان عربی و انگلیسی نیز ترجمه و در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

به گفته شفیعی، علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره در سطح ملي يا بين‌المللي مي‌توانند کتاب خود را از طريق مراکزي که در سايت جشنواره به نشانی اینترنتی www.alborz.farhang.gov.ir منتشر شده است یا دانلود کتاب به صورت رايگان تهيه و پاسخ سوالات مسابقه را از طريق ايميل يا پست به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره رضوی در شهر کرج، پل آزادگان، ابتدای بلوار شهید مطهری، اداره کل ارشاد استان البرز واقع شده است.

مراسم اختتامیه جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی به همراه اهدای جوایز به برندگان، چهارم مهرماه همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط