شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
هر روز قرائت یک جزء قرآن در کتابخانه‌های خدابنده

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در استان زنجان از برنامه‌های ماه رمضان در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: هر روز در کتابخانه‌های عمومی خدابنده یک جزء از قرآن مجید قرائت می‌شود.-

سیدمهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برای ماه رمضان و فصل تابستان برنامه‌های ویژه‌ای را در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده تدارک دیده‌ایم که از آن جمله می‌توان به قرائت روزانه یک جزء از قرآن مجید اشاره کرد.

موسوی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن به‌ویژه در شب‌های قدر، کلاس‌های نقاشی و طراحی و کلاس‌های کامپیو‌تر و زبان انگلیسی، از دیگر برنامه‌های این روزهای کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده محسوب می‌شوند.

وی به ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان خدابنده هم اشاره کرد و اضافه کرد: منتظر اهدای زمین دو هزار متری از سوی فرمانداری هستیم تا پس از آن، عملیات ساخت کتابخانه را آغاز کنیم. در نشست آینده با فرماندار تکلیف این زمین مشخص خواهد شد.

مسوول کتابخانه‌های شهرستان خدابنده در پایان گفت: خدابنده شش کتابخانه دارد که یکی از آن‌ها کتابخانه روستایی است. تعداد اعضای کتابخانه‌ها هم سه هزار و ۵۰۰ نفر است.

خدابنده با جمعیت ۱۶۱ هزار نفر، یکی از شهرستان بزرگ استان زنجان و جنوبی‌ترین شهرستان این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط