یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
نقد «هستي» در بنیاد ادبیات داستاني

رمان «هستی» در سومین نشست «عصر داستان» بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان نقد و بررسی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نقد و بررسی رمان «هستی» تازه‌ترین اثر فرهاد حسن‌زاده، موضوع سومین جلسه عصر داستان است که سه شنبه سوم مرداد ، ساعت 15 تا 17 بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان برگزار خواهد شد. 

در این نشست علاوه بر نویسنده، حمیدرضا شاه‌آبادی و محمدرضا یوسفی به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت. 

حضور تمامی علاقه‌مندان به داستان نوجوان در این نشست آزاد است. نشست نقد کتاب «هستی» در سرای داستان بنیاد ادبیات داستانی واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی(فرصت سابق)، شماره 88 برگزار می‌شود.

«هستی»، داستان دختر نوجوانی‌ است که نمی‌خواهد مثل دختر‌های هم سن و سالش باشد و کارهای دخترانه انجام دهد.  او آرزو دارد وقتی بزرگ شد راننده تریلی، خلبان یا دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان شود. آرزوهایی که کمتر دختری در سن و سال او دارد.
 
شروع جنگ و اتفاقاتی که در زندگی هستی و خانواده اش رخ می‌دهد، نگاه هستی را به آدم‌ها و محیط اطرافش عوض می‌کند. او به مدد قرارگیری‌اش در یک موقعیت نا‌خواسته پوست می‌اندازد؛ بزرگ می‌شود و می‌فهمد که برای قوی بودن فرقی نمی‌کند که زن باشد یا مرد. 

رمان نوجوان « هستی» نوشته فرهاد حسن‌زاده در چهار فصل و 262 صفحه و در قطع وزیری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها