شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
«نیاز روزانه زندگی» در دهاقان به مسابقه گذاشته مي‌شود

مسابقه کتابخوانی «نیاز روزانه زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های شهرستان دهاقان استان اصفهان برگزار می‌شود.-

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این مسابقه که از متن کتاب «انتظار و وظایف منتظران» اثر مهدی نیلی‌پور تهیه شده است، با همکاری کانون فرهنگی هنری «سفینه‌النجاه» دهاقان برای مردم کتابخوان و علاقه‌مند به حوزه مطالعه برگزار می‌شود.

وی با بیان توزیع این کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها و کانون‌‌های بسیح شهرستان دهاقان، این کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند.

به گفته اسماعیلی، این مسابقه با هدف آشنایی با فرهنگ انتطار و مهدویت و نیز معرفی نقش هر یک از افراد در فرهنگ مهدویت پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از اجرای طرح هجرت با همکاری اداره بسیج دهاقان خبر داد و افزود: در این طرح دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی و مقطع متوسطه می‌توانند با فعالیت‌های اداره کتابخانه‌ در فصل تابستان آشنا شوند.

اسماعیلی اظهار کرد: این طرح در قالب دوره‌های 12 روزه برگزار می‌شود و در هر دوره شش دانش‌آموز کارهای یک کتابدار را به طور حرفه‌ای می‌آموزند.

اکنون شش باب کتابخانه در شهرستان دهاقان فعالند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط