یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
نیل گیمن ادامه «مرد شنی» را می‌نویسد

نیل گیمن نویسنده رمان‌های گرافیکی عامه‌پسند اعلام کرد ادامه «مرد شنی» را می‌نویسد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گاردین، 25 سال پس از انتشار «مرد شنی» توسط نیل گیمن، او اعلام کرد این مجموعه را که موجب شهرتش شد، ادامه می‌دهد. 

نخستین «مرد شنی» در سال 1988 منتشر شد و روایتگر داستان اسارت مورفوس توسط یک محقق علمی بود. گیمن 10 سال پیش ادامه این داستان را متوقف کرد اما دیروز اعلام کرد در سال 2013 یک مجموعه جدید از داستان مورفوس را مربوط به پیش از اسارت او منتشر خواهد كرد. کار تصویرگری این مجموعه را جی.اچ ویلیامز انجام می دهد که کار تصویرپردازی «زن خفاشی» را انجام داده است. 

گیمن گفته است: وقتی کار نوشتن «مرد شنی» را تمام کردم یک داستان ناگفته وجود داشت و آن داستانی بود که چطور مورفوس اجازه داد به اسارت درآید. به همین دلیل در این قصه جدید به گذشته او باز می گردم. 

گیمن در فیلم ویدیویی که برای اعلام این خبر منتشر کرده گفت كه این قصه یکی از معدود قصه‌هایی بود که عملا با آن همذات پنداری می کرد. 

کارن برگر ویراستار انتشارات ورتیگو این مجموعه را تاریک، پر از احساس و اسطوره‌ای ادبی که در قالب کمیک درآمده توصیف کرد و گفت هر سال این مجموعه مخاطبان جدید به دست می‌آورد. 

مجموعه «مرد شنی» از داستان‌های مصوری است که به فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرد و جایزه جهان فانتزی را نیز برد. نورمن میلر نویسنده فقید آمریکایی از طرفداران این مجموعه بود و اعتقاد داشت «مرد شنی» کمیک استریپی برای روشنفکران و در باره جهان امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها