دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
اعلام برنامه‌هاي تابستانی كتابخانه‌هاي سروستان براي دانش‌آموزان

كتابخانه‌هاي شهرستان سروستان استان فارس در فصل تابستان با برگزاري برنامه‌هاي كتابي ويژه، ميزبان تمامي افراد به‌ويژه دانش‌آموزانند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ملیحه جلالی سروستانی با یادآوری هدف والای کتابخانه‌ها برای ترویج کتاب و جذب کتابخواني گفت: برای این‌که از فضای کتابخانه‌ها در ایام تعطیل تابستان استفاده کنیم، اقدام به برگزاری برنامه‌های جنبی در کتابخانه‌ها کرده‌ایم و مکلفیم که مطابق دستورالعمل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، برنامه‌هایی را به اجرا بگذاریم که در راستای ترویج کتابخوانی و جذب حداکثری کتابخوان باشد. 

 وی با یادآوری برنامه‌های جذاب تابستانی گفت: برگزاری کلاس‌های داستان‌نویسی، مسابقه شعرخوانی، قرائت قرآن، تفسیر نهج‌البلاغه و کلاس نقاشی، از  برنامه‌های جنبی‌اند که فصل تابستان در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌کنیم.

مسوول امور کتابخانه‌های شهرستان سروستان اظهار کرد: اكنون یک هزار و 200 عضو کتابخوان داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب در فصل تابستان، تعداد اعضای کتابخانه‌ها افزایش پیدا کند.

جلالی سروستانی افزود: اکثر دانش‌آموزان مدارس در طول سال تحصیلی کارت عضویت در کتابخانه را دریافت کرده‌اند و با شروع تعطیلات تابستانی می‌توانند در کلاس‌های جنبی کتابخانه شرکت کنند. این کلاس‌ها شامل جلسات نقد کتاب، کلاس‌های نویسندگی و قصه‌خوانی مي‌شود.

وی گفت: بخشی از سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها را به بخش کودک و نوجوان اختصاص داده‌ایم. این بخش از کتابخانه مجهز به قفسه‌بندی رنگی و صندلی‌های مناسب برای گروه‌های سنی متفاوت است. امیدواریم با اين تمهيدات بتوانیم پاسخگوی نیاز مراجعه‌‌کنندگان به کتابخانه‌ها در همه مقاطع سنی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط