چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
چهار کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل کانون در سفر به استان کرمانشاه از تاسیس چهار کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی برای کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

ایبنا نوجوان: «سیدصادق رضایی» از ارایه مجوز راه‌اندازی چهار کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در مجموع 50 کتاب‌خانه‌ی کانون پرورش فکری مستقر در روستاها در کشور داریم اما به دلیل جمعیت کم روستاها، برنامه‌ای برای توسعه و ایجاد مراکز ثابت در روستا‌ها نداریم بلکه برنامه‌ی ما توسعه‌ی مراکز سیار روستایی است.
 
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور با بیان این‌که استان کرمانشاه اکنون تنها یک کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی دارد گفت: مجوز راه‌اندازی چهار کتاب‌خانه‌ی سیار دیگر به استان داده شده است که با راه‌اندازی آن‌ها، تعداد مراکز سیار استان به پنج مرکز خواهد رسید. 

رضا موزونی، مدیر کانون استان کرمانشاه در این‌باره توضیح داد: خرید مینی‌بوس و تجهیز هر کتاب‌خانه‌ی سیار حدود یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و این کار به تنهایی از عهده‌ی مدیریت کانون بر نمی‌آید و برای این کار به کمک سایر سازمان‌ها نیاز داریم.

حمایت‌های همیشگی استاندار محترم و معاونت برنامه‌ریزی استانداری را خواستاریم که با نگاه مثبتی که وجود دارد امیدواریم این امر به زودی تحقق یابد. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اکنون با 31 کتاب‌خانه‌ی ثابت، یک کتاب‌خانه‌ی سیار و یک کتاب‌خانه‌ی پستی، حدود 36 هزار کودک و نوجوان را در سراسر استان تحت پوشش برنامه‌های خود قرار داده است.

منبع خبر: روابط عمومی کانون استان کرمانشاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها