چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
اجرای طرح پیک مهر در فرودگاه یاسوج

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: با اجرایی شدن طرح پیک مهر، کتاب‌های جیبی در اختیار مسافران پرواز یاسوج به تهران قرار داده می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط کتابخانه‌های عمومی استان کهکیلویه و بویراحمد، نادر حسینی با اعلام این خبر افزود: طبق طرح وزارت کشور و دستور استانداری کهگیلویه و بویر احمد،‌ همچنین هماهنگی با شرکت هواپیمایی آسمان کتاب‌های طرح پیک مهر در پروازهای یاسوج به تهران توزیع می‌شود.

وی افزود: برای اجرایی شدن طرح ملی پیک مهر و با هدف ارتقای مطالعه مفید، جلساتی با مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان در یاسوج داشتیم و مقرر شده است تا کتاب‌هایی با قطع کوچک و در بسته‌بندی مناسب توسط میهمانداران هواپیما در اختیار مسافران قرار داده شود.

حسینی با یادآوری محتوای غنی این کتاب‌ها افزود: کتاب‌های طرح پیک مهر از محتوای بسیار خوبی برخوردارند و مسافران در پایان مسیر آن‌ها را تحویل میهمانداران می‌دهند.

وی گفت: طرح پیک مهر از اواخر سال 90 با نصب 20 گنجه کتاب در مرکز استان شروع شد و با خرید 50 گنجه کتاب به‌زودی در اماکن شلوغ و مکان‌های وقت‌گیر مانند درمانگاه‌ها، مراکز بهداشتی و بانک‌ها با اعتباری افزون بر 180 میلیون ریال توسعه پیدا می‌کند.

حسینی بیان کرد: امیدوارم با نصب تمام این گنجه‌ها در شهرها، پروازهای هوایی و اتوبوس‌های بین شهری، گامی هر چند کوچک در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط