شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کتاب سال سی‌ام ممکن است با تغییرات همراه باشد

مجید حمیدزاده، دبیر جایزه کتاب سال در گفت‌وگو با «ایبنا» از بررسی برخی پیشنهادها درباره تغییرات کتاب سال سی‌ام خبر داد و گفت: اعمال این تغییرات به تصویب در نشست هیات علمی بستگی دارد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حمیدزاده یکی از این پیشنهادها را که از سوی دبیرخانه این جایزه ارایه شده است تغییر در بخش ادبیات داستانی عنوان کرد و گفت: به‌زودی و پیش از پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کتاب سال نشستی با حضور اعضای هیات علمی برگزار می‌شود و این پیشنهادها هم در آن بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به دبیر خانه سی‌امین دوره جایزه کتاب سال تا پایان تابستان است و پس از آن و از اوایل مهر کار داوری‌های آثار رسیده به دبیرخانه این جایزه آغاز می‌شود.

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه کتاب سال که اسفند سال گذشته در هتل انقلاب (همزمان با اهدای جوایز به شایستگان تقدیر بیست و نهمین دوره) برگزار شد، اعلام شد که در دوره سی‌ام از برگزیده‌های ۲۹ دوره گذشته دعوت به‌عمل خواهد آمد و برنامه‌های ویژه‌ای در این دوره تدارک دیده شده است.

جایزه کتاب سال هر سال در ماه بهمن برگزار می‌شود و در آن از کتاب‌های چاپ نخست هر سال تعدادی برگزیده و شایسته تقدیر اعلام می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها