یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۶
فيلمسازان با استوديوهاي هاليوود وارد مذاكره شدند

با گذشت بيش از دو ماه از اعتصاب فيلمنامه‌نويسان سينماي ايالات متحده، فيلمسازان اين كشور به منظور يافتن راه‌حلي مناسب، با استوديوهاي هاليوود وارد مذاكره شدند. اعتصاب نويسندگان و فيلمنامه‌نويسان آمريكايي رويدادهاي مهمي چون برگزاري مراسم گلدن گلوب را با تحريم روبرو كرده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اتحاديه كارگردانان ايالات متحده دو روز گذشته طي بيانيه‌اي اعلام كرد، به منظور خاتمه دادن به اعتصاب طولاني مدت، فيلمنامه‌نويسان اين كشور از صبح امروز(يكشنبه) با استوديوهاي هاليوود بر سر ميز مذاكره خواهند نشست. 

اتحاديه كارگردانان اين بيانيه را با مشاركت اتحاديه تهيه‌كنندگان تلويزيون و سينما منتشر كرده‌اند، اما در اين بيانيه‌ اشاره‌اي به جزئيات بيشتر اين مذاكرات نشده است.
 
چندي پيش اتحاديه كارگردانان ايالات متحده اعلام كرده بود كه در اين درگيري‌ها دخالت نخواهد كرد، زيرا فيلمنامه‌نويسان بايد خود به اختلافات‌شان با استوديوهاي هاليوود پايان دهند. 

اعتصاب نويسندگان و فيلمنامه‌نويسان آمريكايي رويدادهاي مهمي چون برگزاري مراسم گلدن گلوب را با تحريم روبرو كرده است و اين احتمال وجود دارد كه در برپايي مراسم اسكار نيز مشكلاتي ايجاد كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط