چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
بررسي «آواز بلند» علی‌اصغر عزتی‌پاک در شهرستان ادب

نشست نقد رمان «آواز بلند» اثر علی‌اصغر عزتی‌پاک روز پنجشنبه،‌ یکم تیر در موسسه فرهنگی، هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «آواز بلند» چهارمين کتاب عزتی‌پاک و سومین رمان او است. این کتاب به‌تازگی توسط انتشارات موسسه فرهنگی، هنری شهرستان ادب راهی بازار کتاب شده‌ است. 

وی در اين داستان ماجرای خانواده‌ای را در شهر همدان روايت می‌کند و سعی دارد تا بخشی از تبعات جنگ را در سرنوشت این خانواده ترسیم کند.
 
این داستان عشق‌ها و سرگشتگی‌هایی است كه سرانجامشان را موقعیت‌های پیچیده وقایع پیرامون رقم می‌زند.
 
شخصيت اصلی «آواز بلند»، «حبیب» نام دارد. او‌ نوجوانی است که می‌خواهد جای خالی داییِ مفقودش را در خانواده پر کند، اما از سوی ديگر سودای دانشگاه و ماجرایی عاشقانه او را پايبند زندگی و شهر و خانه و مدرسه کرده است.

نخستین کتاب عزتی‌پاک با نام «می‌مانم پشت در» در سال 1385 به عنوان کتاب سال حوزه‌ هنری معرفی شد و دومین کتابش به نام «زود برمی‌گرديم» جايزه‌های «کتاب سال سلام» و «دوسالانه‌ ادبيات کودک و نوجوان ايران» را از آن خود کرد. کتاب سوم این داستان‌نویس نیز با عنوان «باغ کيانوش» در سال 1390 برگزيده «کتاب سال دفاع مقدس»‌ در حوزه رمان نوجوان شد.

نشست نقد و بررسی رمان «آواز بلند»، روز پنجشنبه، اول تير، ساعت 17 در محل موسسه فرهنگی، هنری شهرستان ادب به نشانی تهران، خيابان دکتر شريعتی، بالاتر از طالقانی، روبروی سينما صحرا، شماره 168، طبقه چهارم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها