چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
تاریخچه فوتبال تهران به چاپ مي‌رسد

«نیم قرن با فوتبال استان تهران، از آماتوریسم تا حرفه‌ای‌گری» نوشته حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی عنوان کتابی است که تا اواسط تیرماه سال جاری از سوی انتشارات علم و حرکت راهی بازار خواهد شد. این کتاب را می‌توان تاریخچه کاملی از فوتبال تهران دانست.-

روبن شاهوردیان، مدیر انتشارات علم و حرکت، در این باره به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این کتاب شامل تاریخ فوتبال تهران در 50 سال اخیر، یعنی از زمان تاسیس هیات فوتبال تهران در سال 1339 است. کتاب «نیم قرن با فوتبال استان تهران، از آماتوریسم تا حرفه‌ای‌گری» نوشته حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی است و علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران بر آن مقدمه نوشته است. 

وی به بخشی از مطالب این کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب به مرور فوتبال ایران و جهان پرداخته و در ادامه، بر فوتبال پایتخت تمرکز می‌کند. به عنوان مثال تاریخ «هفتاد و سه دربی» انجام شده میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این کتاب بررسی و ارایه شده است. 

مدیر انتشارات علم و حرکت اظهار کرد: تصاویر زیادی از پیشکسوتان فوتبال ایران که در فوتبال تهران حضور داشته‌اند در این کتاب ارایه شده است. تصاویری از زنده‌یاد ناصر حجازی هنگام بازی در تیم پیشکسوتان نیز در کتاب موجود است. 

وی با تاکید بر این‌که کتاب «نیم قرن با فوتبال استان تهران» تقریبا تصاویر تمامی پیشکسوتان فوتبال تهران را در برمی‌گیرد، افزود: این کتاب آخرین مراحل انتشار را پشت سر می‌گذارد و احتمالا تا نیمه تیرماه امسال وارد بازار خواهد شد. 

کتاب «نیم قرن با فوتبال استان تهران، از آماتوریسم تا حرفه‌ای‌گری» نوشته حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی، رییس هیات فوتبال استان تهران است که با شمارگان سه هزار نسخه، 376 صفحه و بهای 12 هزار و 500 تومان منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها