پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
تجهیز کتابخانه روستای طاد با کمک خیران

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فلاورجان در استان اصفهان از تعمیر و تجهیز کتابخانه مشارکتی ولیعصر(عج) روستای طاد توسط خیران این روستا خبر داد._

اعظم کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتابخانه عمومی مشارکتی ولیعصر(عج) طاد در سال 1389 با زیربنای 150 مترمربع و با پیگیری های روحانی تاسیس شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در ابتدای تاسیس 200 عنوان کتاب داشت و با چهار قفسه کتاب در مکانی استیجاری و فاقد سالن مطالعه به اهالی روستا خدمت‌رسانی می‌کرد.

کیانی با اشاره به کمک‌های خیران به این کتابخانه در دو سال گذشته افزود: با کمک جمعی از خیران روستا و همت مسوولان کتابخانه، قسمتی از مسجد جامع روستا با هزینه‌ای افزون بر 40 میلیون ریال برای راه اندازی سالن مطالعه تعمیر و تجهیز شد.

وی همچنین درباره به روزرسانی تجهیزات این کتابخانه گفت: با کمک خیران تعدادی قفسه، کتاب، میز و صندلی مطالعه خریداری و به کتابخانه اهدا شده است.

به گفته رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان فلاورجان، بیش از دو هزار نسخه کتاب در این کتابخانه قرار دارد و 112 نفر عضو این کتابخانه اند.

اکنون 11 باب کتابخانه نهادی و هفت باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان فلاروجان فعالیت می‌کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    باسلام خدمت شما.یک خانواده محترمی در کنار مسجد جامع طاد درخانه قدیمی که دارد روی سرشان خراب میشود زندگی میکنند وهیج امکاناتی هم ندارند .خواهشمندم دراین ماه مبارک رمضان دل این خانواده را با اطلاع رسانی به خیران محترم روستا خوشهال کنید.خدا وند مردم عزیز طاد را که شریف ومومن هستند سلامتی بدهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط