پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
انتشار ضمیمه «منتخب‌الاثر» همراه با کتاب «امامت و مهدویت»

مجموعه چهار جلدی کتاب «امامت و مهدویت» به قلم آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی به رشته تحریر درآمده‌ و تاکنون بارها به چاپ رسیده است. این اثر برای نخستین بار به انضمام کتاب «منتخب‌الاثر» از سوی نشر واحد بین‌الملل دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی به‌زودی روانه بازار نشر خواهد شد._

عبدالرضا شالچی، مدیر مسوول نشر واحد بین‌الملل دفتر مرجع عالی‌قدر آیت‌الله صافی گلپایگانی درگفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: این اثر نخستین موسوعه درباره شناخت و معرفی تحقیقی درباره شخصیت حضرت ولیعصر(عج) است.
 
وی افزود: مجموعه چهار جلدی کتاب «امامت و مهدویت» می‌کوشد با نگاهی علمی، ولایت امام عصر(عج) را از منابع شیعه و سنی اثبات کند. این نوشتار پیش از این در طول نیم قرن با 14 عنوان به‌صورت مجزا چاپ و منتشر شده است.

مدیر مسوول نشر واحد بین‌الملل دفتر مرجع عالی‌قدر آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان کرد: کتاب شریف «منتخب‌الاثر» پیش از این در سه مجلد، احادیث و روایات متعدد را در اثبات وجود نازنین حضرت ولیعصر(عج) چاپ کرد و اکنون پس از سالیان متمادی، به زبان فارسی ترجمه شده است و به شیفتگان مخلص آن حضرت(عج) ارایه می‌شود. 

نخستین چاپ مجموعه چهار جلدی کتاب «امامت و مهدویت» به قلم آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به انضمام کتاب «منتخب‌الاثر» با شمارگان 3000 نسخه، 1600 صفحه و بهای 320 هزار ريال از سوی نشر واحد بین‌الملل دفتر مرجع عالی‌قدر آیت‌الله صافی گلپایگانی به‌زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط