دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
برنامه‌های تابستانی کتابخانه‌های کانون ایلام آغاز شد

هم‌زمان با نزدیک شدن به تابستان، 22 کتاب‌خانه و مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان ایلام ثبت‌نام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت کانون با محوریت کتاب را آغاز کردند.

ایبنا نوجوان: برای اوقات فراغت بچه‌های ایلامی در کتاب‌خانه‌های کانون فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی متنوعی در نظر گرفته شده که محوریت آن‌ها کتاب است.

قصه‌گویی، طرح‌های ادبی،‌ شعرخوانی، آموزش شعر، روخوانی کتاب، قصه‌نویسی، معرفی کتاب، داستان، بحث کتاب، آشنایی با قرآن و حدیث اگرچه فعالیت‌های ثابت کانون به شمار می‌آیند اما در تابستان در کنار ویژه برنامه‌های دیگر به شکلی پر نشاط تر از پیش به اجرا در می‌آیند.

نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، سرود، بحث آزاد، عکاسی، فیلمسازی، معرفی شخصیت و برگزاری جشنواره‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های کانون ایلام در تابستان 1391 خواهد بود.

کانون پرورش فکری استان ایلام با عضویت ثابت در ستاد برنامه‌ریزی اوقات فراغت استان هر ساله در حوزه‌ی کودک و نوجوان برای پربار کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایلامی به تناسب ظرفیت مراکز فعالیت‌های متنوعی را به اجرا می‌گذارد.

فعالیت‌های ویژه‌ی اوقات فراغت در کانون با دو بخش جداگانه‌ی فعالیت‌های ثابت مراکز و کلاس‌های ویژه از اول تیر ماه در 22 کتاب‌خانه و مرکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان آغاز می‌شود.

منبع خبری: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها