شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
انتشار بسته آموزشي با هدف بهسازي سرمايه‌هاي انساني

بسته آموزشي «سرپرست در كلاس جهاني» منتشر شد. اين بسته با بهره‌گيري از تجارب ملي و بين‌المللي و با هدف بهسازي سرمايه‌هاي انساني براي ارتقاي مزيت‌هاي رقابتي سازمان‌ها و شركت‌ها در هزاره سوم تهيه شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، موسسه كار و تامين اجتماعي با هدف پرورش منابع انساني دانشگرا و تحقق كارآمدي و روزآمدي سرمايه‌هاي انساني به ويژه سرپرستان و ناظران ارشد توليد و عمليات، بسته آموزشي يازده جلدي «سرپرست در كلاس جهاني» را تهيه و منتشر كرده است.

حبيب بابايي، مسوول روابط عمومي موسسه كار و تامين اجتماعي گفت: اين بسته آموزشي با بهره‌گيري از تجارب ملي(صنايع و شركت‌هاي پيشرو داخلي) و تجارب بين‌الملل(دانش و مباحث علمي و كاربردي) الزامات آموزش بزرگسالان تهيه و تنظيم شده است. 

وي به عناوين برخي از مجلدهاي يازده‌گانه بسته‌هاي آموزشي اشاره كرد و گفت: «ايران 1404» با هدف آشنايي هر چه بيشتر سرپرستان با اهداف و چشم‌اندار سند مذكور تهيه شده است، «آموزه‌هاي نوين مديريت و سرپرستي در سازمان» مجموعه‌اي از اصول و قوانين عمومي مديريت در سازمان را دربردارد، «كارگروهي»  بهره‌گيري از روش‌هاي كار تيمي را تبيين مي‌كند و «كارآفريني سازماني» سعي مي‌كند سرپرستان را با مفهوم كارآفريني سازماني و راهبردهاي دايمي كردن كاهش هزينه در سازمان آشنا كند.

وي به ديگر مجلدهاي اين اثر اشاره كرد و افزود: كتاب‌ «مهندسي خلاقيت» كه در آن 40 اصل جهاني نوآوري نظام‌يافته تبيين شده است، «مديريت عمليات و كيفيت در كلاس جهاني» سرپرستان را با مفاهيم پايه‌اي عمليات و قابليت‌هاي رقابتي آشنا مي‌كند، «ابزارهاي بهبود مستمر» 10 ابزار نوين بهبود مستمر را دربردارد، «هميار ايمني»  روش‌هاي گسترش كار سالم را بيان مي‌كند، «ارتباطات اثر بخش در سازمان» شامل اطلاعات راهبردي در زمينه برقراري ارتباطات رسمي و چهره به چهره است، «سيستم يكپارچه مديريت» استانداردهاي مديريت كيفيت، مديريت زيست محيطي و مديريت ايمني و بهداشت را دربردارد و «شناسايي و تقويت نقاط بهبود فردي» كاربرگ‌هايي براي خودارزيابي و بهبود سرپرستان را شامل مي‌شود.

مسوول روابط عمومي موسسه كار و تامين اجتماعي ادامه داد: بسته آموزش سرپرست در كلاس جهاني چشم‌انداز خود را ارتقاي اثربخشي سرپرستان خطوط توليد و عمليات قرار داده است. اين بسته آموزشي تلاش دارد در حوزه‌هاي نگرشي، دانشي و مهارتي تغييرات موثر و هم‌‌راستا با افق چشم‌انداز ايران 1404 را بين سرپرستان ترويج دهد.

بابايي در پايان گفت: توسعه و ترويج اصول سرپرستي در افق چشم‌انداز ايران 1404، آشنايي و به كارگيري ابزار نوين سرپرستي و ارتقاي ابزارهاي اعمال سرپرستي به ترتيب برخي اهداف نگرشي، دانشي و مهارتي اين بسته آموزشي را شامل مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط