شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
نقد دفتر شعر مهرداد نصرتی در سراي اهل قلم

چهارمین نشست از سلسله نشست‌‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم در سال 1391 به نقد و بررسی دفتر شعر «از همیشه‌های بی‌تو تا هنوز» سروده مهرداد نصرتی اختصاص دارد. این جلسه سه‌شنبه (دوم خرداد) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «از همیشه‌های بی ‌تو تا هنوز» با حضور مهدی تقی‌نژاد و لیلا کردبچه به عنوان منتقد و جمعی از علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌شود.

مهرداد نصرتی متولد 1348 است. پیش‌تر از این شاعر مجموعه شعر «ل‍ح‍ظه‌ه‍ای‌ دل‍ت‍ن‍گ‍ی» در قالب غزل و مثنوی از سوی انتشارات پ‍ایا در سال 1379 به چاپ رسیده است. «از همیشه‌های بی‌تو تا هنوز» دومین دفتر شعر نصرتی و دربرگیرنده سروده‌های کلاسیک و سپید این شاعر است که از سوی نشر کتاب نیستان در سال 1389 به چاپ رسید.

«از همیشه‌های بی‌تو تا هنوز» سه دفتر را شامل می‌شود. دفتر شعرهای منتشر نشده کلاسیک، دفتر گزیده اشعار «لحظه‌های دلتنگی» و دفتر اشعار سپید و آزاد عنوان دفترهای این مجموعه هستند. همچنین حدود 50 غزل و 10 شعر سپید در این دفتر گنجانده شده است. در بخش اشعار کلاسیک نیز شعرها دو قالب غزل و مثنوی را شامل می‌شوند.

سلسله نشست‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم، یک هفته به شعرخوانی و یک هفته به نقد مجموعه اشعار منتشر شده اختصاص دارند.

فریبا یوسفی، دبیر این دوره از نشست‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم است.

نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «از همیشه‌های بی‌ تو تا هنوز» سه‌شنبه (دوم خرداد)، از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط