دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳
توسعه هنرهای تجسمی معاصر با 4 کتاب تازه در نمایشگاه

«نهمین دو سالانه کاریکاتور»، «هشتمین دو سالانه ملی نگارگری ایران»، «شاهکارهای نگارگری ایران» و «روزنه‌ای به رنگ» کتاب‌های جدید موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌اند.-

زارعیان مسوول غرفه موسسه توسعه هنرهای تجسمی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب‌های سال 1391 این موسسه «نهمین دو سالانه کاریکاتور»، «هشتمین دو سالانه ملی نگارگری ایران»، «شاهکارهای نگارگری ایران» و «روزنه‌ای به رنگ؛ مروری بر نقاشی‌های سهراب سپهری» است که همه در غرفه این موسسه در بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران موجود است.

وی افزود: «شاهکارهای نگارگری ایران» شامل نفیس‌ترین نگاره‌های ایرانی است که در موزه‌های سراسر جهان و ایران نگهداری می‌شوند. این کتاب به صورت نفیس و با کیفیتی عالی چاپ شده و دو زبانه است. فروش این کتاب در خارج از کشور به خصوص فرانسه و انگلستان همراه با موفقیت بوده و تمامی نسخه‌های ارسالی توسط خریداران خریداری شده است.

زارعیان درباره فروش این کتاب گفت: فروش این کتاب در ایران عالی بوده است. هدف ما به طور کل این بوده که نگاره‌های ایران را معرفی کنیم. فروش ما در نمایشگاه مناسب نبوده است و شاید یکی از دلایل این امر این است که غرفه این موسسه در جایگاه نامناسبی قرار دارد.

زارعیان در پایان اشاره کرد: کتاب‌های این موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر اغلب نفیس و گران قیمت است، بنابراین بیشتر برای مجموعه داران و کتابخانه‌ها کارآیی دارد، هر چند که در بین عامه مردم هم طرفدارانی دارد.

موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در راهروی 28 غرفه 6 بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. مهمترین کتاب این ناشر «شاهکارهای نگارگری ایران» است که در 600 صفحه رنگی و کیفیتی نفیس و بهای 250 هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها