جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
«شیوه‌های نگارش تاریخ برای کودکان و نوجوانان» بررسی می‌شود

میزگرد «شیوه‌های نگارش تاریخ برای کودکان و نوجوانان» با حضور نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، جمعه 15 اردیبهشت در سرای اهل قلم کودک و نوجوان بررسی می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری سرای اهل قلم بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، میزگرد «شیوه‌های نگارش تاریخ برای کودکان و نوجوانان» با حضور نویسندگان مطرح ادبیات تاریخی کودک و نوجوان، سیدمحمود حکیمی، سیدعلی‌محمد رفیعی و علی‌رضا حافظی برگزار می‌شود.

حكيمي، نويسنده و پژوهشگر كتاب‌هاي ديني است که برخي از آثار او مانند مجموعه 22 جلدي «تاريخ تمدن» ويژه‌ نوجوانان و «داستان‌هايي از زندگاني امبركبير» بارها تجديد چاپ شده‌اند. رفيعي نويسنده، مترجم و پژوهشگر تاریخ اسلام و اين روزها مشغول تأليف «فرهنگ‌نامه‌‌ اديان» براي نوجوانان است. علیرضا حافظی نیز نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودکان است که در سال‌های اخیر بیشتر به پژوهش و کمتر به تالیف پرداخته است.

میزگرد «شیوه‌های نگارش تاریخ برای کودکان و نوجوانان» با حضور این کارشناسان از ساعت 11 تا 13 در سرای اهل قلم کودک و نوجوان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در طبقه دوم شبستان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها