سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
مرتضی امیری‌اسفندقه راهی بیمارستان شد

مرتضی امیری‌اسفندقه، شاعر، که یکشنبه شب (10 اردیبهشت) دچار سانحه آتش‌سوزی و سوختگی در دو دست شد، امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مرتضی امیری‌اسفندقه، شاعر و پژوهشگر، یکشنبه شب (10 اردیبهشت) در منزلش دچار سوختگی شد.

محسن عرب‌خالقی، شاعر و یکی از دوستان نزدیک امیری‌اسفندقه در گفت‌و‌گو با «ایبنا»، درباره این حادثه گفت: حریق یکشنبه شب در منزل اسفندقه رخ داده است و در ابتدا پسر جوان ایشان در معرض خطر آتش‌سوزی قرار گرفت و اين شاعر برای نجات فرزندش بدون استفاده از هیچ‌گونه وسیله اطفا حریق و با دستانش به خاموش کردن آتش پرداخت که این مساله موجب سوختگی شدید در دست‌های ایشان شد.

عرب‌خالقی افزود: فرزند ایشان نیز آسیب دیده است. خوشبختانه این آسیب جزئی است. دیگر اعضای خانواده ایشان نیز دچار سانحه نشده‌اند، اما سوختگی دستان امیری‌اسفندقه عمیق است.

وی از اعلام نام بیمارستانی، که این شاعر در آن بستری است، به علت احتمال ازدحام جمعیت برای بازدید از وی خودداری کرد و در پایان گفت: حریق اتفاقی بوده و علت آن به دلیل مساعد نبودن شرایط خانواده ایشان برای توضیح درباره این حادثه، هنوز مشخص نشده است. قرار است امروز (12 اردیبهشت)، اسفندقه تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

مرتضی امیری‌اسفندقه، متولد 1345 است. «مکتب شوق» (نگاهی به نامه‌های بیدل دهلوی)، «کوار» (گزیده اشعار) و «انجمن صبح» (نگاهی به مخمسات بیدل دهلوی) از آثار منتشر شده این شاعر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط