شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
بيانات اخلاقي امام‌خميني(ره) در پنج جلد عرضه می‌شوند

مجموعه پنج جلدي مفاهيم اخلاقي برگرفته از بيانات امام خميني(ره) در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌شود.اين مجموعه براي جوانان ساده‌نويسي شده‌است._

 مدیر توزیع و امور بازرگانی موسسه عروج، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين مجموعه با عناوين «خودبيني»، «آداب معاشرت و اخلاق اجتماعي»، «هواي نفس»، «توبه» و «سرمايه عمر» در نمايشگاه كتاب عرضه خواهند شد.

سیدمحمد ابوطالبی افزود: اين مجموعه در ادامه 19 جلدي است كه تا سال گذشته با توجه به گستره و نفوذ انديشه‌هاي امام(ره) در حوزه‌هاي گوناگون سياسي، علمي و اخلاقي منتشر شده بود. مجموعه پنج‌جلدي كنوني، انديشه‌هاي اخلاقي امام را منظومه‌وار توضيح مي‌دهد تا زمينه را براي درك كامل‌تر از آراي اخلاقي امام فراهم آورد.

وي افزود: اين مجموعه با همكاري موسسه تنظيم نشر و آثار امام خميني(ره) در قم تدوين شده است و در آن به فراز‌هايي از سخنان ايشان از جمله «برتري و ارزش عبادت جوانان»، «گناه و پيامد‌ها نامطلوب آن»، «ثمرات مقابله با هواي نفس» پرداخته شده است. اين مجموعه با بهاي 77000 ريال در نمايشگاه عرضه خواهد شد.

طالبي در پايان گفت: كتاب‌هاي «معرفت شهودي»، «شارحان حكمت متعاليه»، «بررسي تطبيقي تقيّه»، «مباني فقهي نظارت برقدرت»، «فقه سياسي امام خميني»، «مكتب فقهي امام خميني»، «معراج عارفان» و «احتكار» براي نخستين‌بار در نمايشگاه كتاب عرضه خواهد شد. تمامي كتاب‌هاي اين انتشارات با 20 درصد تخفيف در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران عرضه مي‌شوند.

بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 13 تا 23 ارديبهشت در مصلاي امام‌خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط