دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۳
سه كتاب محمدرضا زائری رونمايي شدند‌

تازه‌ترين كتاب‌هاي محمدرضا زائري با عناوين «حجاب بی حجاب»، «باید رفت» و «قدم کلیک‌هایتان بر چشم» عصر امروز چهارم ارديبهشت در فرهنگسراي ارسباران رونمايي شدند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آيين رونمايي از سه كتاب حجت‌الاسلام والمسلمين زائري با حضور جمعي از نويسندگان و اهالي فرهنگ، از جمله علی ذوعلم، حسام‌الدین آشنا، یونس شکرخواه، علی‌اکبر اشعری و جواد محقق در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

زائري در هر سه كتاب، نگاهي آسيب‌شناسانه به فرهنگ و جامعه كشورمان دارد و در جاي جاي كتاب‌هاي خود، راهكارهايي براي رفع اين معضلات ارايه مي‌دهد.
 
نويسنده در کتاب «حجاب بی‌ حجاب» با بررسی جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی حجاب اسلامي با توجه به مد روز، به معرفی یکی از مؤسسات موفق در طراحی و تولید حجاب اسلامی برای دختران نوجوان در لبنان می‌پردازد.

«باید رفت» نیم‌نگاهی به آینده دارد و پیام اصلی فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی ایران را به زبان‌ها و لهجه‌های گوناگون بیان می‌کند و برای تقابل با چالش‌ها و پرسش‌های متنوع و تازه به دنبال راه‌حل است و بهترین راه را هم در حرکت خلاصه می‌کند؛ نه سستی و تنبلی و بهانه‌تراشی که مانع اصلی حرکت است.

«قدم کلیک‌هایتان بر چشم»، گزیده یادداشت‌های وبلاگ «نمایندگی مجاز» است که نویسنده در دهه هشتاد به اقتضای شرایط و اوضاع مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه نوشته و با تعطیل شدن وبلاگ، منتخبی از آن‌ها را منتشر کرده است. 

هر 3 کتاب را انتشارات آرما بهقیمت 4 هزار تومان و با شمارگان هزار نسخه منتشر کرده است. 

محمدرضا زائري، نويسنده، روزنامه‌نگار و پژوهشگر حوزه‌هاي محتلف اجتماعي، تا كنون 21 عنوان كتاب در حوزه‌هاي شعر، يادداشت، مجموعه مقالات، داستان و... منتشر كرده و از جمله آثار او مي‌توان به «پدر، پسر، روح‌القدس»، «سلامنامه» و «خبرنگار بدون مرز» اشاره كرد. 

خبرهاي تكميلي اين نشست متعاقباً بر خروجي ايبنا قرار مي‌گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها