دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
پروژه امام خمینی (ره) گزینه مناسب نمایشگاه کتاب است

بهمن دری، رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حاشیه نشست رسانه‌اي نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران، پروژه باغ کتاب را برای نمایشگاه‌های تخصصی مناسب دانست و گفت: از میان گزینه‌های موجود، پروژه امام خمینی (ره) مناسب‌ترین گزینه است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دری درباره مکان مناسب نمایشگاه کتاب در سال‌های آینده گفت: پروژه باغ کتاب که به عنوان یکی از گزینه‌های محل دایمی نمایشگاه کتاب مورد نظر است، بیشتر برای نمایشگاه‌های تخصصی کتاب مفید است.

وی افزود: موارد بسیاری برای انتخاب محل مناسب نمایشگاه وجود دارد، از جمله دسترسی به حمل و نقل آسان، متراژ و تقسیمات متراژی مناسب، سازه‌ها و تجهیزات ثابت از این دسته‌اند. اگر قرار باشد دوباره در باغ کتاب به نصب سازه‌های موقت دست بزنیم، چه فرقی با مصلا می‌کند.

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد ادامه داد: در رایزنی‌هایی که وزیر ارشاد با وزیر راه و شهرسازي صورت داده است، کمک خواهد شد تا پروژه امام خمینی‌ (ره) محل دایمی نمایشگاه کتاب تهران شود.

وی اضافه کرد: همین که نمایشگاه از خانه به‌دوشی در بیاید اتفاق مناسبی است و باعث هرچه بهتر برگزار شدن این حرکت بزرگ فرهنگی در آینده خواهد شد.

دری در پایان سخنانش گفت: اگر زمین پروژه امام خمینی (ره‌) در اختیار ما قرار بگیرد، اعتباراتی را برای آن صرف خواهیم کرد و با کمک وزارت راه و شهرسازی سعی خواهیم کرد به زودی کلنگ این مجموعه را به زمین بزنیم.

نشست رسانه‌ای بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز (۴ اردیبهشت) در ساختمان شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و در آن بهمن دری، رییس و داریوش رضوانی، معاون اجرایی نمایشگاه به تشریح جزییات و پاسخ به پرسش‌هاي خبرنگاران پرداختند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»، از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مصلاي تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها