دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
20 کتاب کودک انتشارات سروش رونمایی می‌شوند

مراسم رونمایی از 20 اثر کودک و نوجوان انتشارات سروش و نشست مطبوعاتی مدیرعامل این انتشارات، یکشنبه 10 اردیبهشت، برگزا ر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست رونمایی کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات سروش با حضور نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک برگزار می‌شود.

همزمان با رونمایی این آثار مدیرعامل موسسه سروش هم در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی حضور می‌یابد و اهداف این موسسه را تشریح می‌کند و به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

«آشیانه‌ای برای ماه»، «شب و جغد نقاش» و «سفر ابر کوچولو» اثر ملیحه بهرای‌پارسا، «دخترک موفرفری» نوشته مجید راستی، «قصه‌های آقا کله‌پوک» نوشته عباس قدیرمحسنی، «ایران دوستت دارم» اثرمهری ماهوتی، «برسد به دست دوست» کاری از «رفیع افتخار»، «هفت پله» و «اسم سرخ‌پوستی من» نوشته مژگان بابامرندی در این نشست معرفی می‌شوند.

کتاب‌های «ستاره‌ها چه کسی هستند»، «چوپان دروغ نگو» و «ننه قلی، ننه گلی و لحاف مخملی» آثار سوسن طاقدیس، «پیک نیک در میدان جنگ» نوشته منوچهر اکبرلو، «دختری توی قاب» نوشته فهیمه احمدی، «کک به تنور» اثر محمدرضا سرشار، «خیال پرواز» ترجمه منیژه اسلامی، «بوی قرمز» نوشته گلاله محمدی و «کلوچه گرد و قلمبه» اثر فریبا کلهر نیز دیگر آثاری هستند که در این نشست رونمایی می‌شوند.

مراسم رونمایی کتاب‌های کودک و نوجوان و نشست مطبوعاتی مدیرعامل سروش از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه در دفتر مرکزی انتشارات سروش واقع در خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها