چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
«نونا»‌ي استفن کینگ به راديو تهران می‌آید

داستان بلند «نونا» نوشته استفن کینگ از امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، محسن حکیم‌معانی، سردبیر اين برنامه گفت: برنامه رادیویی «کتاب شب» کاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است که هر هفته، شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 22 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود. در این برنامه به روایت یکی از آثار نویسندگان خارجی و ایرانی می‌پردازیم.

در برنامه امشب، 2 اردیبهشت، داستان بلند «نونا» اثر استفن  ادوين‌کینگ با ترجمه سیمین احمدی خوانده و مرور خواهد شد. 

استفن ادوین کینگ نویسنده آمریکایی و خالق بیش از 200 اثر ادبی در گونه‌های وحشت و خیال‌پردازی است. رمان‌های کینگ با گرمی از سوی خوانندگان او روبه‌رو شد و دیری نپایید به سینما نیز راه یافت که کارگردانان بزرگ از روی بیشتر نوشته‌های او برداشت‌های سینمایی نیز داشته‌اند.

داستان بلند «نونا» همانند خیلی از داستان‌های استفن جنبه روانشناسی داشته و با خشونت همراه است، خلاصه داستان درباره مردی است که در طول زندگی با شکست‌های مختلف روبه رو بوده و در یک روز مرتکب چندین قتل می‌شود که مسیر زندگی او را تغییر خواهد داد. 

این برنامه با همكاری محمود احمدی، تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا کارشناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو، نویسندگان در این برنامه، همراه شنوندگان خواهند بود. 

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به 30000955 و با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها