دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
«اصول طراحی شخصیت در انیمیشن» به چاپ رسيد

«اصول طراحی شخصیت در انیمیشن» به قلم احسان سپهر منتشر شد. این اثر نخستین کتابی است که توسط یک طراح و نویسنده ایرانی با این موضوع به رشته تحریر درآمده است.-

سپهر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب «اصول طراحی شخصیت در انیمیشن» با توجه به این‌که تاکنون در این موضوع با قلم یک نویسنده داخلی کتابی چاپ نشده است، به رشته تحریر درآمد. بسیاری از مباحث این کتاب کاملا نو بوده و در کتاب‌های مشابه خارجی به چشم نمی‌خورد.

وی افزود: از جمله نوآوری‌های این کتاب در رابطه با طراحی آناتومی ماهیچه‌هاست. من در این‌باره به منابع متعدد پزشکی و بافت‌شناسی مراجعه کردم و به عنوان مثال در این کتاب به طور کل و از منظر پزشکی نشان داده شده که استخوان‌بندی صحیح چگونه است. همینطور برای نخستین بار در مورد میمیک چهره هم مطالب جالب توجهی در این کتاب درج شده است.

«اصول طراحی شخصیت در انیمیشن» از نخستین کتاب‌های منتشر شده انتشارات فرهنگسرای میردشتی در سال جدید است. این کتاب در 132 صفحه و با قیمت 15 هزار تومان وارد کتابفروشی‌ها شده است.

سپهر تاکنون در دانشکده‌های مختلف هنری کارگاه‌های آموزشی مختلفی در زمینه طراحی انیمیشن برگزار کرده است. او هم‌اکنون کتاب «طراحی کاراکتر حیوانات» را در دست نگارش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها